poniedziałek, 31 października 2011

Nag, nag




a po polsku -puk, puk! nooo, co mam napisać? Mam nowego bloga, jestem hepi i chyba tyle wystarczy, nie? ^^ na razie myślę co napisać... najprawdopodobniej napiszę nowy sezon. Taki, który będzie pasował do mojej osobowości ^^ taaaaak, możecie się zacząć bać ;p nocie niestety  nie będą, AŻ, podkreślam, aż tak często, co nie oznacza, że bardzo rzadko ;* noo i znalazłam moje stare rysunki, które jakoś przetrwały w mojej skrzynce na onecie :D Ahhh, mój Sally...
Mój sFFet rysunecek ;3

Ta, alice wstaje rano, patrzy się w lustro i myśli "łot de fak? co to za kosmita?" xD




ryj mi nie wyszedł i zapomniałam dać grubej kreski pod okiem ;c


tak, to ten dzikus, co udawał, że jest damskim odpowiednikiem DunCana, że go nie lubi, że nie lubi Gwen, że niechcący opluł sokiem Court i że się obraził na Trenta. pamięta ktoś? Chris to ma pomysły... ale mniejsza z tym, wszystkiego się dowiecie w swoim czasie x)

8 komentarzy:

  1. łi łi łi nowy bloguuś :D chociaż żal mi starego :P ale jestem pewna że ten będzie supciooo :d łihihih już się nie moge doczekaaać :P haha mnie też bierze głupawka :P tak tak czasami tak mam xD a tp narazie jest 1 poziom xDD No to czekaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet blogasek XD
    I rysunki supciu =)
    Jadę do kuzyna! A mojego fotobloga usunęłam, zaraz jadę do kuzynów i mi pomogą coś napisać ^^
    I zrobię z kuzynem filmik "Dręczyciele Miśka"
    A wystąpią
    YuMi - Ja
    Kuba - .... Nie mam pojęcia kim on będzie XD
    Bye bYE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest 3. odc. KTP Kuchnia Totalnej Porazki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam tego Fotoblogaska z kuzynką wymyśliła mi adres bloga, i radziła żebym coś napisała a ja głupia nie wiem co pisać xD
    http://aurora-yumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie:dJest nowy rozdział na blogu:d A twój blog,-extra:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne rysunnkiiii!
    A u mnie zapowiedź no i archiwum w końcu xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja się wypłakałam, i się męczyłam, bo durnie z mojej klasy nic nie powiedzieli kierowcy autobusu że ja jestem jeszcze w szkole i musiałam iść na nogach do domu, a ze szkoły do domu to mam bardzo daleko =(
    nowa nocia
    http://aurora-yumi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego bloga http://courtney-duncan-4-ever.blog.onet.pl/
    Gratuluje ślicznych rysunków. Gdy próbuje zrobić Courtney zawsze ma krzywą twarz :D

    OdpowiedzUsuń