sobota, 12 listopada 2011

Nazwiska

Nie żebym narzekała, ale narzekam!! już chyba 4 osoba nie zna nazwisk postaci z tp! no kurczę :) ja jak zawsze coś wygrzebię i znam większość nazwisk na pamięć :D ja to na serio mam świra na punkcie tp. wiem wszystko na jej temat i znam wszystkie odcinki na pamięć :DDD


Elizabeth(Beth) Sarah Ellis
Bridgette Mona Allen
Courtney Emilee Bardell
Devon Joseph (DJ)
Duncan Jones
Evangela(Eva) Kiley Ross
Ezekiel Gordon Haffer
Geoffrey(Geoff) Kevin Whitaker
Gwen Haden Monroe
Harold Norbert Cheever Doris McGrady V.
Heather Anna Sinclair
Isabella(Izzy) Lanette Kerwin
Justin David McGorgoeusness
Katelyn(Katie) Sadie Codell (ahah! patrzcie na sadie)
Sadie Katie Bodell (ahah, patrzcie na katie)
Lashawn (LeShawna) Starr Ahmado
Lindsay Shea Raqcuet
Noah Dan McSmartic
Owen Joe McDevitt
Trent Mike Lopez
Tyler Robert Pizzico
Alejandro Burromuerto
Cody Nathan McCardy (w TPWT sierra potwierdziła, że jednak ma na nazwisko Anderson [odc 1, lub 2, a potem powiedziała, że ma urodziny 1 kwietnia i że nie może uwierzyć, że to nie prima a prilis, czy jakoś tak ;p])

* i jeszcze Sierra, ale sorry, no. nie pamiętam xD i nie moge nigdzie znaleźć (ha! coś nowego! ja nie moge czegoś znaleźć w necie o.o)


a do tego 4 sezon jest przeniesiony i jednak będzie dopiero w styczniu ;c no cóż...

sorki, musiałam zrobić tę notkę, mam nadzieje,że się wam to przyda i pozdro dla moich niedorozwojów (tak, o was chodzi) :P

8 komentarzy:

  1. ej ej mi sie nie poplatalo tylko ty zle przeczytalas :P wiem ze Cody ma na nazwisko Anderson :P a poza tym przydadza mi sie te nazwiska w mojej Totalnej Historii :D A czemu opowiadanie dopiero w styczniu?! co tak pòznoooo :D buuu :P ale jakby co to z niecierpliwoscia czekaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 sezon Totoal drama revenge of the island :D sory, napisałam nieściśle ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. HAhahaahahhaha Dla mnie też ?
    M1m

    OdpowiedzUsuń
  4. tak,ciebie w szczególności, kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co, po dłuższym przemyśleniu chyba w moim TP zmienie troche nazwiska i zostawie takie jakie ja dałam bo naprawde niektóre są ... okropne xD znaczy się niektóre zostawie ale np. nazwisko Noah mam inne xDD i troche lepsze XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja siora ma na imię Isabella a mówią na nią Izzy xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohh.. ; * Wbij na sd xd
    M1m

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze mówiąc, ja też nie znałam nazwisk bohaterów;p szukałam, ale chyba nie dość dokładnie;d
    btw, wiesz może, kiedy Gwen ma urodziny? Albo Duncan?

    OdpowiedzUsuń