czwartek, 5 kwietnia 2012

3000 wejść, a jednorożce hasają

3000wejść!

Nosz... A przez ten czas tylko dwie notki! Tak być nie może!! muszę się poprawić, zanim postanowicie mnie, małe sadystki, bezprawnie zlinczować! :D Kocham was <3<3 : **

Paczee
Nie wiem co mnie wzięło, ale jednorożce rlz.!!  Uwielbiam obrazki z nimi   ;3  Paczam na tego i paczam  :D Wiem, wiem. Jestem zdrowo rąbnięta, co i tak nie zmienia faktu, że słodkie są *.* Co powiecie na stworzenie armii takich  małych, słodziastych franc i podbić Jamajkę? A potem Madagaskar? 
ŁUHAHAHAH 
(złowrogi śmiech)

7 komentarzy:

  1. 3000 i cały czas do przodu :P a co do tych jednorożców to faktycznie są słodziuniee xDD Dawaj podbijamy Maldiwy xD haha chociaż tam za bardzo nie ma co podbijać :P ja bym proponowała podbic chrisa xD i pisaj szybko nocieeeeeeeeeeee!!!! :D PZDR!

    OdpowiedzUsuń
  2. 3000 Wejść ???!!! Ja musiałam na tyle czekać jakieś pół roku -.-'
    No cóż, a jeżeli chodzi o te jednorożce, to przez ciebie zaczęłam znów oglądać Kucyki Pony xDDD

    P/s: Cookie Odeszła T.T Skasowała bloga TT.TT

    OdpowiedzUsuń
  3. Wariatka <3 Wariatka <3 Zawsze to wiedziałam xD
    Ajj dżinksowa jak ja się stęskniłam za Tobą i Twoimi zwariowanymi pomysłami <3

    A teraz zgadnij kto pisze !
    Mała podpowiedź... Kojarzy Ci się imię... Cameron!?
    Haha xD Tak to ja ! Wielka Blondi! Robię reaktywację swojego bloga i tak pomyślałam, że może chciałabyś się o tym dowiedzieć bo dawniej czytywałaś moje notki tak więc zapraszam do siebie, a ja w tym czasie mam zamiar nadrobić Twoje notki xd

    [oczami-nocy.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG <3 Blondi !!! : ***
      jprdl, ale się stęskniłam!! :D

      Usuń
  4. Hej Dżinks, soreczka że cię nie odwiedzałam ostatnio, jestem gapa ;( No ale tak dziś przeglądam mojego bloga i pacze, i widzę, ze prosiłaś, żebym cię zawiadamiała ! OMG, ale zapomniałam o tym zupełnie :( Wybacz, i jeśli jeszcze chcesz, to zapraszam do mnie^^ Pozdrowionka, Kimi ^^

    OdpowiedzUsuń