poniedziałek, 19 grudnia 2011

1000 wejść i Dżinks ma zaciesz ;]

Łaa! 

Kocham was moje downy <3 Nawet nie wiecie jak mi milo, wiedziec, ze zagladacie do mnie i czytacie moje wypociny ^^


Poznalam tu duzo osób, a jak na razie najczesciej gadam i najbardziej polubilam moja trójce przenajswietrza :)  MissArvii, Sylwietta i Yumi. Naprawde, jestescie zajee ^^


A obrazków nie bedzie =p i ha wam wszystkim w trampki >< Mam rysunki postaci. Juz oficjalne wyglady. Kiedys je umieszcze na pasku bocznym, moze jak bedzie 2000?? :]

Tak wiec czekam i przypominam o glosowaniu w poprzedniej noci :**

14 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Ją na 1000 wejść czekałam kilka miesięcy a tobie to zajęło kilka tygodni x)
    A ją muszę skończyć Tp i coś napisać na drugim blogu, i dorobić kilka fotek na bloga xP
    Idę spać!
    Oyasumi!!! (-_-)

    OdpowiedzUsuń
  2. łiii jestem w trójce :D no congratuleiszon! :D należy ci się bo zajebiście piszeszzzzz :D a poza tym ja też, dzięki mojemu blogowi, poznałam dużo fajnych osób m.in. ciebie!! :D i się z tego baaardzo cieszeee!! :) no i oczywiście czekam na odcineeeeek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaa!!! jestem!!! dziękidziękidziękidzięki!!!;p
    i gratulacje:D
    następnego tysiaka już niedługo życzę;**

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie nowa nocia xxxxxDDDDDDDDDDDDDDDDD. 囧

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję moja drogaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Dżinksowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa notka u mnie xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowa nocia...



    Znowu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :o
    Jak u ciebie czarno!Podoba mi się xp

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też :D Chociaż zastanawiam się nad zmianą fioletowego na zielony... nie lubię babskich kolorów x.x

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej jak tu czarno =)
    Jeszcze violet =D
    U mnie nowy odc ZTP xD

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaa, ale ciemno;D ale mi się podoba;p

    u mnie nn;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarno tu!!! Fajnie, a Yumi w trujce?
    Wysłała mi emaila po japońsku żebym założyła bloga xD

    Zapraszam do mnie http://cookie-totalna-porazka.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ejj, kiedy nn??

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka , zapraszam do mnie :D milosctoskarb-girls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń