środa, 8 lutego 2012

2000 wejść, a ja dostanę w łeb!

2000 wejść  i 98 komci! 
No właśnie! Nie macie co robić tylko czytać jakieś jebane Fun-ficki?!? Uczyć się! :D:D Kurczę, dzięki! : **

Wiem, ostatnio pisąłam, że pokażę wam postacie (Alice, Giselle, Nathan i Olivia) w całej okazałości, ale... Tego nie zrobię. xD cóż, fikcja literacka !! : D a na serio, mam tylko Olivię. Nathana nie mam nóg, z Alice się waham, a Giselle wychodzi krzywy ryj.Cóż. Życie.Musicie jeszcze poczekać. Postaram się narysować. Wybaczcie ;c


Ale spokój ze smętami, zmieńmy temat. hmm, może... Ej, kojarzycie tego geja co rysuje fajne komiksy z TP? >< chyba Hieroleri czy jakoś tak xD Uwielbiam jego grafikę! ^^ ach, ten Ken i pingwinek z Trevorem!! *O*

6 komentarzy:

  1. Ejj, łoberwiesz w łeb, łoberwiesz:p
    Liv to widziałam, ładna jest, Ale ja chcę resztę!

    ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie 2000 wejść x))) a u mnie konkursik xD
    A ja dałam opowiadanie na polski x)
    O Yumi i Carin xD
    XD xD xD xD
    Ojojojojoooj a dzisiaj było w klasie 9 osób xD
    Bo autobus się zepsuł a tata mówił z się spoznilam i Na mnie krzyczał xD
    I mnie nie przeprosił x'(
    Ale było cicho dostałam + z matmy x)
    Bo narescie mogłam się skupić Ah... Sakura Yumi szczęśliwa x)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D wiesz, dodałaś SETNY komentarz!! ale mam zaciesz : ***

      Usuń
  3. yeeeah!! 2000 wejść! dobrze jeeest :P a w łeb nie dostaniesz :P tylko kijem! xD hahahaha :DDD i nadrabiaj, nadrabiaj :PPP uahuahuah xDD i czekam na nowy odcineeeeeeeeeek :DDD !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nowa notka

    I gratulacjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!2000 WEJŚĆ TO JAK rocznica pierwszego zetknięcia z TP!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ci za 2000 wejść. A mam takie pytanko kiedy popiszemy sobie na gg? Bo ja jakoś na feriach nie miałam czasu bo jechałam na zimowy obóz a w ten weekend będę miała czas.

    OdpowiedzUsuń