piątek, 10 lutego 2012

Postacie

Taak, wreszcie! jednak dotrzymałam słowa : * ;] Wiem, długo z tym zwlekałam. Mam nadzieję, że nie zawiodłam waszych oczekiwań ^^ Obrazki specjalnie (ogólnie) skopiowałam i pomniejszyłam. Potem jeszcze pomniejszyłam na blogu. Po to, żeby nikt ich nie ukradł (kradzieje jedne!). Na kompie mam czyste, duże wersje (szpan ><)



Po kolei jak doszli do programu

Alice Rose Sally

Taki jeden Sally, który, jak się przyłoży, potrafi namieszać więcej niż (wszystkie "szychy" :D) Courtney, Heather i Alewiadro razem wzięci ^^


Coś: Kocha grać w nożną(jest dobra); uwielbia kłótnie(i tak dogadać, że druga osoba już nie wie co ma powiedzieć); ma słabość do ciemnych oczu; fanka buki od najmłodszych lat; boi się piesków chihuahua(xD)


Giselle (Gis) Nicole McClean
kiedyś Nikki


"Panna sama słodycz" (tia ;])  No, po nazwisku chyba widać, że z rodu wrednych mend, a dokładniej córka prowadzącego. Po uczestnictwie w jednym sezonie, dostała posadę jako prowadząca podsumowania ;)
Taka ciekawostka, dawna Nikki miała mieć dwa krótkie kucyki, lecz gdy okazało się, że wygląda praktycznie tak samo jak Zoey (TDROI), wprowadziłam kilka poprawek ^^

Coś: Uwielbia wspinaczki górskie; zakupy (!!); ma alergię na truskawki ( i tak pożera je kilogramami nie zważając na czerwone plamy na skórze); boi się pająków
Nathaniel (Nathan, Nath) Allan Sally

Nasz, noo... przynajmniej mój ukochany babiarz :) Cóż, nie wiem z jakiej beczki, ale wszyscy sobie wyobrażali "Cudownego Nejtana" (<3) jako blondyna ;o Otóż nie. Nie jest blondynem.


Coś: Okej, trenuje sztuki walki (sama nie wiem jakie), nie lubi czekolady (jak może!); ma uczulenie na bakłażany (xD); każdego chłopaka, który przystawiał się do Alice uważa za wroga;
Olivia (Liv) Susanne Heaver

Tak, ta Olivia, która wciąż nie może przyznać, że GO luuubi >< Dobra, niech jej będzie, nie luuubi GO :D


Coś: uwielbia kolor fioletowy; od czwartego roku życia ćwiczy balet (jest dobra); nienawidzi ponaciąganych patentów w ubraniach; panicznie boi się nietoperzy;









* Jakby co, jeśli macie Google Chome (nie wiem jak w innych) Po kliknięciu na obrazek on powinien się trochę powiększyć. (bo i tak jest mały xD oo niedobra ja ;p)

18 komentarzy:

  1. Boże <3
    kocham Olivię & Alice ! : 3
    aa i tak to jest bosko ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem ale pociąga mnie Nathan (gdyby Noah wiedział xDD) jest taki słodki na tym rysieee *___* haha dobra, dobra spokojnie :PP Alice świetnie ci wyszła! tak słodko :DD widze że ty też lubisz dawać takie mnie pospolite imionka jak ja ^_^ haha xDD Oliwka jest śliczna a Giselle ... jest córką MCcleana więc ... zaraz ... a kiedy Chris miał żone??!! O________o hahaha xDD pewnie se wziął jakąś z ulicy xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. XD O,O Olivia lubi Violett x)
    W sumie dobrze że dalaś notke o postaciach x)
    W sumie ja będę musiała coś podobnego napisać xP
    Bo Yumi, Carin Yoshi a niedługo będzie więcej postaci, ale będą w C-C-C-Life x)))

    Ps/ rysunek Na konkurs ZAAAJEEEEEEEEEE... <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oni są po prostu extra!!Najbardziej podoba mi się Alice i Olivia (mamy wiele wspólnego). Ja sama nie za bardzo umiem ryzować całych postaci XP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam. Twoje rysunki są prześliczne ^^ A ja rysuję postacie z Totalnej Porażki już jakiś rok, jeśli nie więcej :) i na początku wychodziły jakieś pokraki xD Tak więc to wszystko kwestia czasu :D

      Usuń
  5. Super postacie ;) Najlepsze są Giselle i Olivia.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne ;D uwielbiam Olivię , no i Alice też. A rysunki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale mi się wydaję, że Alice jest ociupinkę naćpana :O ahhh ta moja chora wyobraźnia :P
    Postacie wyszły ci G-E-N-I-A-L-N-I-E!! Ja nigdy bym takich nie stworzyła ^^ Kiedyś przerabiałam postaci z TD, ale to nie były cuda :C xD

    Pragnę też przekazać, iż na moim blogu ukazała się V część "Ranione Wilcze Ego". Będzie mi miło jak przeczytasz ;)

    Pozdrawiam serdecznie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, żebyś wiedziała, że jest xD Przeczytam jak tylko znajdę chwilę czasu ^^

      Usuń
    2. Ale tak je zrobiłaś, że aż mam ochotę zostać jakąś postacią u ciebie w TP :D
      Dobra plotę już głupoty hehe :P za dużo sera... szkodzi mi xD

      Usuń
    3. ser rlz. :D a wiesz, może jakąś Alexandrę dam... zastanawiałam się nad tym imieniem ^^ (czyt. dla nowej postaci) ;)

      Usuń
    4. Haha to ciekawie się zapowiada :PP

      ale uwaga na osoby o tym imieniu: są wredne, jednak łatwo je zranić xD

      Usuń
    5. Wiem xD znam kilka takich :) i, szczerze... całkiem dobrze się z nimi dogaduję.

      Usuń
    6. To bardzo dobrze :PP Ja czasami sama ze sobą się nie dogaduję... ^^ (wiem, co teraz pomyślisz - stara a głupia) :D

      Usuń
    7. Nikt nigdy nie trafia o czym w danej chwili myślę ;]

      MWHAHAHAHAAHH! :D

      Usuń
    8. Buuuu to ja się tak nie bawię :PP xD

      Usuń
    9. oj tam. Pedobear sie mnie boi ;c

      Usuń
    10. Ja mu się nie dziwie :D O:)

      Usuń